Thursday, April 23, 2009

KISAH ICE-PRINCESS


salam to all ;)


impian kita...atau impian orang lain...
ok lah semua..tu mukadimah aku for this time...ni semua gara2 movie yg ku tonton sabtu 12.30am, 22 MARCH 2008 ICE PRINCESS...




apa yg hendak disampaikan dalam movie nie amat2 aku minati....


run for what we want....
and some-some like
"stick to the status-quo"....


aku rase,korang semua faham maksud aku..

SO,WHAT ARE YOU,NOW???

maksud aku,adakah KORANG hari ini adalah ape yang KORANGinginkan???

atau KORANG menjadi Korang yang diinginkan oleh orang lain???

adakah KORANG gembira dan berbangga dengan diri KORANG sekarang???

adakah KORANG menyesal dengan diri KORANG sekarang???

or,after read this,u all gonna change that you want...something that you really wanna be???
think it....



ok lah...just sharing....
night....
big soul on sunday's night,

zhyne


best word from that movie :
"apa salahnya saya jadi cantik,lemah lembut dan hebat untuk sekali dalam hidup saya...?


"ini yang saya inginkan..."


"kalau saya gagal,ia kerana saya tak cukup bagus,bukan tak cukup berani"


time temuduga Harvard :"minat mendalam membuatkan kita melakukan sesuatu yang luar biasa"


"apa saya perlu buat,saya tak boleh di sini..."


"saya nak kejar impian saya..."


penulis feminin kurun ke 20????ape ntah dah lupe plak...hehehe



zhyne

3.33am, 22 MARCH 2008

No comments: