Thursday, April 23, 2009

CINTA & SAYANG



CINTA...

aku hanya untuk dia...

lama sudah ku rasakan ia...

kuluah lalu terluka...

kekuatanku memujuk hatiku...

mungkin dia belum bersedia...

aku menanti setia...

menanti...

dan terus menanti...



SAYANG...

aku terlalu sayangkan dia...

ketawa kami serupa...

tapi kami berbeza...

berkongsi segalanya...

dialah kawan baikku...

kawan baikku...



CINTA & SAYANG...

Cinta yang ku cinta...

dan sayang yang ku sayang...

ku lihat mereka berdua...

ibarat sehati sejiwa...

hati ini terus terluka...

biarpun menafi segala...

aku dapat merasa...

sesuatu ada di antara mereka...

atau syaitan membenakkan saja...



CINTA & SAYANG...

aku percaya pada kalian...

aku yakin pada kalian...

harap kalian tidak menghampakan...

kerna kelak ku kan sendirian...

dan melupakan kalian kerasa kesakitan...

kesakitan yang bakal kalian berikan...

terima kasih kalian...



zhyne
12.26AM
16th AUGUST 2008

No comments: