Monday, February 21, 2011

aku kerajaan kejam : demokrasi kejamku




aku kerajaan kejam : pengamal demokrasi !

aku kini semakin kejam...
ya lah...
aku pun memang kerajaan kejam,
kalau tak kejam...
bukan kerajaan aku...

baiklah..
kekejaman aku berterusan dan aku alirkan ke sistem pendidikan di negara aku..
iyalah..
kat negara aku, aku bangunkan sistem universiti..
iyalah.
satu dunia ada universiti...
takkanlah di negara aku aku tak ikut adakan universiti...
nanti apa kata negara-negara lain..
malu aku nanti..
walaupun aku ni kerajaan kejam, aku yakin,
dengan adanya sistem universiti ini,
maka aku akan lebih dikenali dengan kekejaman aku ini...

oh ya...
di universiti ini, aku amalkan sistem demokrasi kekejaman mengikut acuan
aku...
iyalah ...acuan kekejaman...
itulah aku...
tapi,aku tak teruslah bg trademark demokrasi kejam..
aku katakan demokrasi terpimpin..
orang-orang pintar bijak pandai memang lah tahu aku tipu tentang hal itu...
hahahaha
tapi disebabkan orang-orang yang sudah aku basuhkan minda pemikiran mereka

dengan acuan aku,maka, aku tak nak kehilangan mereka,...
iyalah, mereka bukannya pintar macam aku..
aku kan pengamal kekejaman...
apa aku lakukan, mereka terima je tanpa banyak soal...
kalau tak terima,
memang layaklah permohonan mereka ditolak untuk mendapatkan rumah-rumah murah
bumiputera yang aku khususkan khas untuk penyokong-penyokong aku..
tapi,takkan lah aku nak buat pengumuman pasal kekejaman ini..
so, orang-orang tertentu je tahu tentang hal ini...
undian memang dianggap rahsia,
tapi,.... jeng jeng jeng,..
kepintaran mereka terserlah kerana as logicalnya, no siri dengan i/c kan aku
selarikan...
so...rakyat-rakyat aku yang terlebih pintar telah percaya dengan sesungguhnya
bahawa undi mereka adalah rahsia..
hahahaha! kasihan aku dengan mereka kadang-kadang nie!

baiklah..
balik kepada sistem di universiti yang aku telah unjurkan...
seperti biasa ..
aku teruskan dengan sistem kekejaman aku di sistem ini,,,
dan tetapi juga,aku katakanlah bahawa sistem di universiti ini semua bebas
dari campur tangan kerajaan aku..
iyalah...nanti,apa orang kata..
aku ni mana lah ada phd ke master ke nak masuk campurtangan hal di
universiti-universiti,..
tapi,lantaklah..
inikan kerajaan aku..
dan aku mengamalkan kekejaman !! hahahahha

di univerisiti-universiti ini,aku amalkan sistem kekejaman yang aku amalkan
seperti di kerajaan aku...
so, jangan peliklah kan kalau kekejaman ini bereterusan..

aku katakan pada semua..
aku amalkan demokrasi..
kebebasan bersuara..tapi aku wujudkan SAUKUKU, =)
ok lah..
semasa PRK universiti ini pula,..
aku hanya berikan 1 pihak sahaja yang sudah tentunya pihak aku sahaja untuk
bersuara...
tapi..aku katakan pada pihak yang menyokong kerajaan kekejaman aku nie...
buat dengan cara halus..
kerana...
manusia-manusia di universiti ini bukanlah bijak seperti aku pun...
iyalah,,,aku kejam pun depa ikut..ape cer ni bro???
itu kau kata kau layak masuk ke universiti??hahahaahah
demyu!

so,aku hanya katakan...
ikut prosedur...buat surat,..
so bolehlah berkempen..
dan pasti dan WAJIB aku suruh pegawai2 berkaitan untuk luluskan permohonan
mereka untuk berkempen...
pihak 1 lagi..
ok.,buatlah surat setebal thesis phd master ke ape bende ke...
memang aku arahkan pegawai-pegawai aku untuk reject...

kesian dan malang kepada mereka-mereka yang pintar kerana tidak menyokong
aku?????
hahahahahhhahahahahhaahaa


dan di malam penggempuran pula...
aku sekat pihak-pihak pintar yang tidak menyokong aku nie...
daripada mengadakan kempen-kempen di kediaman-kediaman universitirian-
universitiran ini...
wujudkan sentry..jaga...kawal..sekat..
jangan biarkan mereka bersuara..
kerana pasti dan pasti...
mereka pasti akan berjaya memperalatkan konco-konco aku!
hahaha
mestilah aku takut!!!
nanti macam mana aku nak teruskan kekejaman aku jika penyokong-penyokong aku
tidak berkuasa di tempat-tempat ini??
hahahahaha
ok la..
esok malam aku nak tentukan pemenang-pemenang PRK kekejaman....

so...
marilah undi parti kekejaman aku - KEJAM SELAMANYA !!!

yeehhhaa!



2 comments:

DeE YaNa said...

ni tgh marah!!~ye aku tau..hurrmm..keadilan..aku perasan bende tuh..tapi amik port tidak!!~~sebab aku memang tak berminat..hurrmm..ntah laa..perubahan perlu dilakukan itu pasti..hurmm.bile??itu tak pasti..aspi o gm..aku undi sape yg aku rase boleh memimpin..same macam thun lepas..hurrmm...:D..dan bagi aku..pilih yang boleh wat keje:D..atau..kalo ade yang tak layak langsung..wat je la undi rosak.hehe:P

btw~~sethun sekali puny entry ke nih??

.:padie_eyla:. said...

aku tak kesah sape pemenang. tapi aku perlukan pemimpin. bukan pemenang. -.-